MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Sunday 17 March 2013

Ku bersyukur Kepadamu ya Allah..

ya Allah.. xpernah aku jangka.. terima kasih ya Allah.. kau maha adil.. ari nie aku g keduri adik c dy,, dan ad family c dy.. kalau dah dijemput, xbaik kte t0lak.. aku mmg xsangka dy akn bawa aku berjumpa dgn family dy.. Aku sgt bersyukur dan menghargai segalanya... Alhamdulilla mereka baik, lyn aku mcm da bg greenlight je.. hehe.. entahla.. sejak2 nie.. aku asyik bersedih je.. hurmm.. aku tahu kte jauh.. ye betul , tp tu bkn punca perpisahan .. yg penting kejujurankan.... makcik2x dy.. aku sgt segan.. entah myb first tyme bg aku tuk berjumpa camnie... enth la.. mungkin aku sygkn dy sampai sanggup hilangkan rasa malu tuh.. nasib dy ad bntu aku, supaya aku xkekok.. hurmm.. entah aku speechless dgn apa yg terjd ary nie.. c0s aku sgt ta sangka.. before aku di kecewakan.. tp aku sabar dan redha dgn ketentuannya.. herrmm.. dan Aku sgt bersyukur.. kat sana p0n aku bnyak termenung tentang perkara nie.. aku dlm dilema ke?? entahla.. biar waktu menentukan semuanya...  ada j0d0h, adlah.. yg penting syg aku kat kau xkan berubah.. wlaup0n k0 xhensem.. sebb aku da paku kau kat dlm aty dlu, waktu aku terima kau menjd cinta aku.. :)


Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

No comments:

Post a Comment