MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Friday 8 March 2013

aku perlu bahagia

Assalamualaikumm... indah je pg nie... tp aty aku xseindah pg nie... sedeh la.. bila aku b0le bhagia mcm dl..aku nak sgt bhagia mcm dl.. masih b0leh ke? kenapa yer... patut ke aku tunggu dy.. mcm sblum nie..aku mengaku bhagia sgt dgn kau... tp dy kate kat aku, xyah tunggu dy.. kalau itu yg terbaik...mungkin dy xnak aku kecewa disebbkan dy lg..dy xnk bg harapan kat aku lg..sbb aku jauh...nanti aty aku saket..hurmmm.. tp dlm aty aku kau xthu.. xmudah na hilangkn rasa syg nie sekelip mata..lepastu kau na kita msg mcm biasa.. mcmana na msg kalau aku xmengharaap kat kau..mesty ada kan harapan tu..... knp ckp camtu.. kau rela bia aku pergi ke? hrapan yg kau bg dl tu sebenarnya terlalu bnyak.. aku dah terlalu mengharapkan kau, dan syg kat kau.. mcmana nie,.. knp aku ta b0le merelakan kau pergi.. knp kau xmelepaskan aku dgn rela..kau kata kalau kau lepaskan aku, kau akn cari aku balik mcm dl... yunk xsemestinya kalau kita jauh.. kita taleh bersama.. siapa aku nie kat hati kau..? aku nie patung cendana yg xda perasaan ke.. perasaan aku nie mcm da mati bersama kau.. b0le kau faham ape yg cuba aku ckp kn... kerana syg aku bole bek0rban... ermm.. dan syg xsemestinya memiliki... aku xthu sapa j0d0 aku lps nie... aku mmg harapkn kau j0d0 aku.. yunk, kalau kau betul perlukan aku, 11/12/13 aku tunggu kau dtg ruma.. kalau kau xnak dtg.. mknanya kau mmg xperlukan aku dlm hidup kau.. cinta taleh dibuat main yunk..perasaan tuh bkn benda untuk dimainkan..erm,,kla, kalau la kau baca aku na kau faham..k waalaikumusalam..

Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

No comments:

Post a Comment