MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Saturday, 19 May 2012

XOX0



Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

MATE oh mate . .

wah lewatnye kau tid0~~
jam da kul 6.12 min,, still taleyh td0 ag la syg....
MATE k0 nape ta ngnt0k-ngnt0k ag nie, mutiara jernih berlinangan je..
MATE bile kau pejam aku termimpikan dea...
MATE hbt la kau nie.. tabik spring lha... hikhikhik...



Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

Cinta itu sakit :(

Awak, ada berapa banyak bintang kat langit? 
Dunia ni luas, mana boleh saya bilang. 
Macam tu lah rasa sayang saya kat awak, tak terbilang banyaknya. 
Tapi apa jadi dengan rasa sayang awak bila terbitnya matahari? 
Hilang ke dalam sinaran cahaya tu.. 
Jadikanlah saya MATAHARI awak, 
sebab cahaya nya takkan pernah hilang, 
siang ataupun malam, 
tak dapat diganti, 
HANYA SATU 



Dalam dunia ni awak, ada yang pernah bercinta, ada yang sedang bercinta, ada yang sedang menanti cinta sejati..Awak rantaulah seluruh dunia, kalau dia jodoh awak, qada dan qadar itu tak akan berubah..
hanya doa dan izin Allah dapat mengubah liku hidup awak. Awak tak tahu ke??



#Ye aku tahu . . . akn redha dan pasrah. . . kerana Mencintai tak semestinya memiliki kau syg, kalau hati kau masih pdnya ...

Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

Saturday, 5 May 2012

hye lame tau ta update p0st..rini na update:)

*k0rg risau ta law 0rg yg k0rg syg.. x reply msgg,bile call hp dy 0ff.. perghh!! msty la risaukan.. sebb dy 0rg yg kau sygkn... siyes x tipu, mmg sgt risau.. bile hp dy da 0n hp na kat kul 10 tuh an.. kte ckp la kat dy, kte risau sgt... dy leyh jwb xpyah la risau..dy da besa panjang.... s0 kte yg risau at dy nie na kate ape.. myb kte xdew hak na risau kat dy,.. law kte x risau tandenye kte xsyg awk tuh...tape la.. sy abaikan.. walau sy terasa sgt..
Lg sy terasa..tyme awk tg0k avanger ngn kwn.. awk da ajak sy,tp awk g tg0k ngn kwn awk.. perkara tuh mmg sy xkan lpe...byng kan k0rg da maty2x na tg0k ctew tu ngn dy..tp ini yg jd..tyme tu ckp la kat dy, yg kte na tg0k jgak.. dy leyh ckp, tg0k la tade sape yg larang~ w0w.. ape k0rg rase? haha.. walawpun dy gurau tp....
ermm.. xphm t0lkn..

Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya