MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Saturday 19 May 2012

Cinta itu sakit :(

Awak, ada berapa banyak bintang kat langit? 
Dunia ni luas, mana boleh saya bilang. 
Macam tu lah rasa sayang saya kat awak, tak terbilang banyaknya. 
Tapi apa jadi dengan rasa sayang awak bila terbitnya matahari? 
Hilang ke dalam sinaran cahaya tu.. 
Jadikanlah saya MATAHARI awak, 
sebab cahaya nya takkan pernah hilang, 
siang ataupun malam, 
tak dapat diganti, 
HANYA SATU 



Dalam dunia ni awak, ada yang pernah bercinta, ada yang sedang bercinta, ada yang sedang menanti cinta sejati..Awak rantaulah seluruh dunia, kalau dia jodoh awak, qada dan qadar itu tak akan berubah..
hanya doa dan izin Allah dapat mengubah liku hidup awak. Awak tak tahu ke??



#Ye aku tahu . . . akn redha dan pasrah. . . kerana Mencintai tak semestinya memiliki kau syg, kalau hati kau masih pdnya ...

Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

No comments:

Post a Comment