MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Monday 18 March 2013

sumthing xkne bile aku taip nie..

Assalamualaikum.. Aku mencoret lg... mesty bl0g nie busankan.. dgn kisah cinta aku yg xbpe na indah..msty k0rg akn ckp.. wtpe na tulis kt bl0g.. na publisity ke? na bg taw satu dunia tgh bersedih ke? nak menunjuk ke.. tak ada niat p0n sebenarnya.. sekadar menc0retnya dikala terluka dan duka... bila sendiri , tak tahu na lepas kat siapa...  kita akn mencari jln untuk meluahkan rasa...ermm.. aku la 0rgnya.. yg tah apa2.. aku buntu.. yg aku tahu hanya menaip apa yg aku rasa.. haaaa...

awkk.. dlm hidup nie bnyak cabaran, rintangan dan ujian kan.. semua Allah beri.. supaya kita jd lebih dewasa, kuat dan tabah tuk menghadapi segalanya.. Tabarak-Allah.. dugaan nie sgt indah... Allah pasti akn memberi kita yg lbih terbaik.. pasti ada.. jgn risau... kini aku faham apa erti kehidupan.. kehidupan hanya la sementara.. kita hnya melak0n kn shja.. semua Allah telah tentukan... segalanya... kita hanya mampu berd0a redha dan pasrah dgn apa yg terjd.. kadang2 Allah rindu na dengar kita meminta kepadanya, jd dy memberikan kite dugaan.. kann.. Allah maha adil dan maha kuasa.. Alhamdulilla atas segalanya... aku ta pernah meminta dy memilih aku, aku xpernah meminta dy meningalkn apa yg dy syg.. sbb aku ta berhak menentukan apa yg dia patut lakukan...betul ta...dy pasti ada kesedaran sendri dan b0leh fikir apa yg dy perlukan... Awak, Kesabaran tu penting... amat2 penting.. dgn bersabar aku yakin Allah akn membalasnya... jnji kita tak lupa akn suruhannya... Amin.. hurm aku harap kasih aku kpd Allah xkan g0yah.. ya Allah kau kuatkanlah hati kuuu... hindarkan lah aku dari berpalinng dari sisi mu ya Allah.. Amin..


Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

No comments:

Post a Comment