MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Monday 18 February 2013

dugaan, cabaran dan ujian..

pelbagai rintangan.. perlu dihadapi kalau bercinta.. x semuanya bahagia.. xsumanya hepy.. lagi2x perempuan mudah sgt beri hatinya, jujur, setia dan ikhlas.. tp dlm waktu yg sama dia ada org lain... tp kn gurl nie x b0d0 taw.. sebb dorg nie.. akn menyiasat dan kata hati d0rg mmg kuat dan selalunya mesti betul.. kn... law x caya trylah... huhu..

kekuatan hati wanita terletak pd diri dy, kerana segala kejadian akn menjdikan diri kita matang untuk tempuh segalanya.. sebgai se0rg lelaki jgnla mmberi harapan.. pilihla yg mana mahunya.. hati perempuan nie xkuat mereka lemah tp mereka akn berlagak seperti kuat tp hakikatnya.. airmata itu gugur dgn sendirinnya... mungkin ini cara allah na uji kite.. mungkin syg kite dkat dy lebih bnyak dary kite syg kat allah S.W.T jd allah tarik dy dary jd kekasih kita.. jd kita perlu redha dgn segala yg jd... Kesedihan mengajar kita erti kehidupan, hadapilah dgn hati yg redha..

Ingatlah " kalau Allah sudah takdirkan SESUATU itu untuk kita, walau seluruh isi ALAM ini mhalang kita dari mendapatkannya, kita TETAP akan DAPAT jua" :)



Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

No comments:

Post a Comment