MISH EKINO iNgin menGUcapKan TAhniah keRana korang teLah MenjengOK Or melawat my BLog!hehe
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ٱلرَّحِيم(EKINO93.BLOGSPOT.COM)
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Terima Kaseh (:

Sunday 30 October 2011

Hari Ahad KUuuuuuu!!!!

AsssalamualaikuMmm semua!

wahai2x kwn kuuh...hahha pergh mukadimah taley bla la aku nie...
Me Ekino xtaw na post ape ..
sO sekadar na banyak kan Post aku just bg taw la ari ahad pada 30/10/2011 aku buad appe...
hahahaha...sAket !
ok2x...korg jgn mengutuk, jgn bOOsan..aku cter niiiieee!!!
xsabO betol....korg na taw pg td aku pegi Sungai besi la... Mkn kat sane..
Menu dy adelah MEE JAWA !
aku g ngn family + kwn aku (IRRA) !
pastu aku balik uma kemas uma then aku tetido pas dega lagu
yg psng kuat2x CAm disco... haha..
jgn koRg tanye JIRAn ta bisiNg ka???
aku pon x tahu wakakkaka...
pastu aku g tesCo. beli brng tOk hostel...
aku jugak beli som tham dari ORg thailaNd .
perrgghhhHH WakLLUUU pedas giler wOOO...

kahkahkah....weyh..da ar sampai sini ar....aku xtaw na tulis ape da...hahahha..SIOt tol...!!
Terma kaseh diatas kesudian anda membaca post saya

No comments:

Post a Comment